پاییز 1400، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : نظري، محسن ؛
(2 صفحة - من 609 إلی 610 )
-
مؤلف : عظیمی حسنی، محمدمهدی ؛ وارث، سید حامد ؛ كاتب مسؤول : ذوالفقارزاده، محمد مهدی ؛
(22 صفحة - من 611 إلی 632 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیخیریهتحلیل اهمیت ـ عملکردمؤلفههایبنیادهای خیریهخیرشناساییرفتار
-
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : جلالی، محمد ؛ غمخوار، ساره ؛ داوری، علی ؛
(22 صفحة - من 633 إلی 654 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیاعتماد به برندوفاداری برندعلاقه به برندتعهد به جامعهمشتریعلاقهوابستگیخودبیانگریوفاداریبرنـدبـه
-
كاتب مسؤول : سلمانپور سهی، عباس ؛ مؤلف : اعرابی، سیدمحمد ؛ پور عزت، علی اصغر ؛ آقایی، محمد ؛
(35 صفحة - من 655 إلی 689 )
الکلمات المفتاحية:پیادهسازی استراتژیاجرای استراتژیاجرای استراتژیکتحقق استراتژیرویکرد برساختگرایانه چارمزاستراتژیکارکنانسازمانمدیراسـتراتژیاهرم
-
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : دانشگر، محمد ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
(31 صفحة - من 690 إلی 720 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتاستراتژیهویت برندهویت برند سازمانیشایستگیهای سازمانیهویتبانکبرنـدشایستگیشناساییبانکداریبرند سازمانی
-
كاتب مسؤول : هادیانفر، نیلوفر ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
(23 صفحة - من 721 إلی 743 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازیتصویر مقصدقصد بازدیدبازاریابی مقصدقصد توصیه دهانبهدهانگردشگریقصدمقصدتکنولوژیاطلاعاتتکنولوژی واقعیت مجازیبازدید
-
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسکری، آزاده ؛ كاتب مسؤول : براتی، ابوالفضل ؛
(25 صفحة - من 744 إلی 768 )
الکلمات المفتاحية:ذهنخودجوهر و عرضکنش متقابل نمادینعشق برندسازمان اجتماعینظریه کنش متقابل نمادینعشقنمادهانظریة کنش متقابل نمادینمفهومجوهرپژوهش
-
مؤلف : محسنی، محسن ؛ خوشنویس، مریم ؛ كاتب مسؤول : فائزی رازی، فرشاد ؛
(22 صفحة - من 769 إلی 790 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسبوکاررسانههای دیجیتالبرند متمایزمدل کسب و کارطراحی مدل کسب و کارپژوهشفرایندهایفناوریفرایندهای کسب و کاربازار
-
مؤلف : نوروزی، کیان ؛ زوئگا رمزوی، توماس ؛ نظری، محسن ؛ وهابی، عبدالحسین ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
(23 صفحة - من 791 إلی 813 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم به خریدتخفیفهای همراه با عدم قطعیتتخفیفهای کششیتخفیفهای مبتنی بر شانستخفیفهای مبتنی بر مهارتتخفیفعدم قطعیتقطعیتخفیـفاحتمال برنده شدنآزمایشکششی
-
مؤلف : رحمانیان، عماد ؛
(31 صفحة - من 814 إلی 844 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیمردمنگارینوعشناسیتحلیل تمخبر جعلیاطلاعاتمصرفپژوهشایرانکـهمصاحبه
-
مؤلف : آدوسی، علی ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نجف بیگی، رضا ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛
(16 صفحة - من 845 إلی 860 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمدیریت رسانهارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطاترسانههاارتباطات یکپارچه بازاریابیبانک سپهبانکبازاریابی