کلمة المفتاح تصمیم به خرید / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نوروزی، کیان ؛ زوئگا رمزوی، توماس ؛ نظری، محسن ؛ وهابی، عبدالحسین ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 791 إلی 813 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم به خریدتخفیفهای همراه با عدم قطعیتتخفیفهای کششیتخفیفهای مبتنی بر شانستخفیفهای مبتنی بر مهارتتخفیفعدم قطعیتقطعیتخفیـفاحتمال برنده شدنآزمایشکششی
-
2.
مؤلف : صفایی، سمیه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (25 صفحة - من 28 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانچوپانبرندابعاد رقابت اجتماعی برندسطوح آمادگی ذهنیتصمیم به خریدمشتریمصرفکنندهقدرت اجتماعیبازاربازاریابیمحصول
-
3.
مؤلف : قائدی، علی ؛ اسمعیلی، محسن ؛ قاسمیان مقدم، محمدرضا ؛ ایزدی، بهزاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:توجهانگیختگیتصمیم به خریدبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیصحهگذاری
-
4.
مؤلف : دارابی، مسعود ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : عزیزیان کهن، نسرین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصمیم به خریدبازاریابی عصبیامواج مغزینام نما
-
5.
مؤلف : صابری، حمیده ؛ وندشعاری، علی ؛ نوروزی، محمدرضا ؛ علیرضا، عبدالحسینیخلیق ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»دی 1397، سال سوم - شماره 13 (12 صفحة - من 79 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتترفیعمحصولتصمیم به خریدآمیخته بازاریابی فرش دستبافاصالت هنری و تاریخی
-
6.
كاتب مسؤول : قلندری، کمال ؛ مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1396 - شماره 29 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:حضورنگرش نسبت به برندتصمیم به خریدنیت خریدتبلیغات سه بعدیدانش محصولیمحصولات هندسیمحصولات مادی
-
7.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
8.
مؤلف : بیات، روح الله ؛ فرقانی پیله ورد، سانیا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدشخصیت برندتجانسبودجه مصرف کنندهشخصیت انسانشخصیتمصرفکنندهخمیر دندانمدلخریدارانقیمتمدل لاجیتتصمیم به خرید
-
9.
مؤلف : بریم نژاد، ولی ؛ هوشمندان، آریا ؛
مجلة:تحقیقات اقتصاد کشاورزی»تابستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (20 صفحة - من 131 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتتمایل به پرداختتصمیم به خریدسبزیجات سالمهکمنروش ارزشگذاری مشروطقیمتبرآوردمصرفکنندگانبازاریمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)