کلمة المفتاح بازاریابی عصبی / (49 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : محسنی، ملیحه ؛ بستام، هادی ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1402 - شماره 4 (29 صفحة - من 256 إلی 284 )
الکلمات المفتاحية:اثر بخشیبازاریابی عصبیفعالیت های ترفیعیشناساییاطلاعات
-
3.
مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صوفی، منصور ؛ پیشه ور زاد، امید ؛ كاتب مسؤول : فدایی اشکیکی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1402، دوره دهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:احساساتتبلیغاتآگهیهای بازرگانیبازاریابی عصبیالکتروآنسفالوگرام (EEG)
-
4.
كاتب مسؤول : رجب پور کاری، رمضان ؛ مؤلف : اورکی، محمد ؛
مجلة:راهبردهای نو در روانشناسی و علوم تربیتی»پاییز 1401 - شماره 15 (15 صفحة - من 190 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبازاریابی عصبیآگهی های ملکیبازاریابی فضای مجازیمشتریانپژوهشمغزروش
-
5.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحة - من 82 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:صنعتبازاریابیعلوم شناختیبازارمغزاطلاعاتبازاریابی صنعتیذهنرفتاربازاریابی عصبیتصمیمگیری
-
6.
كاتب مسؤول : حسینی، سید عابد ؛
مجلة:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1401 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 199 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبیسیگنال مغزیتبدیل موجک گسستهپیچیدگی لمپل زیوشبکۀ عصبی عمیق
-
7.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
8.
مؤلف : حسینی، سید عابد ؛ هوشمند، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی عصبیطبقهبندیکنندهطیفهای مرتبه بالاسیگنال مغزیسیگنال EEGSVMمحصولکاربرکروموزوممصرفکنندگانصحت
-
9.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
10.
كاتب مسؤول : دانه واش، مونا ؛ مؤلف : فدایی اشکیکی، مهدی ؛ صابر سمیعی، دانیال ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1400 - شماره 47 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 335 إلی 344 )
الکلمات المفتاحية:برندبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافینورومارکتینگ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)