کلمة المفتاح بازاریابی عصبی / (46 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
كاتب مسؤول : نوری، روح الله ؛ مؤلف : کمانگر، آرش ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1396 - شماره 6 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 241 إلی 261 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبازاریابی عصبیطراحی عصبیدرگاه اینترنتیوبسایتطراحیطراحی وبسایتاطلاعاتوبسـایت
-
42.
مؤلف : شکوهیان، فاطمه ؛ تارخ، محمدجعفر ؛
مجلة:پژوهنده»آذر و دی 1395 - شماره 113 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (8 صفحة - من 255 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی عصبینگرش مشتریانمغز نگاری الکتریکیسیگنالهای عصبی
-
43.
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 389 إلی 405 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
44.
مؤلف : ایزدخواه، محمدمهدی ؛ یحیایی، سبحان ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 102 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبشناسیکودکانکاراکترپویانماییپتانسیل وابسته به رویدادعکسالعمل مغزبازاریابی عصبیمغزمخاطبان
-
45.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
مؤلف : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 99 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
46.
مؤلف : اکبری، مهسا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 66 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابيبازاريابي عصبيعلم عصب شناسيتكنيك هاي تصوير برداري عصبيتصميم گيري خريد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)