کلمة المفتاح بازاریابی عصبی / (46 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : نوروزی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1400 - شماره 1 (25 صفحة - من 99 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتبازاریابی عصبیتصمیم گیری مشتریان
-
22.
كاتب مسؤول : هزارخانی، محمدحسین ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ هندیجانی، رزا ؛
مجلة:راهبرد»بهار 1400 - شماره 98 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 160 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:شهودیبازاریابی سیاسیبازاریابی عصبینحوه تفکّر منطقیمیزان توجه دیدارینحوه تفکّر منطقی/شهودی
-
23.
كاتب مسؤول : فدایی، مهدی ؛ مؤلف : همایون فر، مهدی ؛ صابر سمیعی، دانیال ؛ بلگوری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 189 إلی 231 )
الکلمات المفتاحية:برندبازاریابی عصبیطعم محصولچای داخلیالکتروآنسفالوگرامهـاچایچـایهــابـابـهبــا
-
24.
مؤلف : شهنوازی، عباس ؛ همایون فر، مهدی ؛ شعبانی، شهین ؛ كاتب مسؤول : فدایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:عواطفرفتار مشتریبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرام
-
25.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛ دستوری، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : ساویز، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 73 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تحقیقات بازاریابیرفتار مصرف کنندهعلوم اعصاب شناختیبازاریابی عصبیمغزمدیریت
-
26.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 997 إلی 1014 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
27.
مؤلف : اسمعیل زاده، رضا ؛ رفیعی پور، ارغوان ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (22 صفحة - من 322 إلی 343 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بازاریابی عصبی تصویربرداری عصبی علوم اعصاب
-
28.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
29.
مؤلف : رحیلی، مهسا ؛ نامدارطجری، سمیه ؛ فرزان، فرزام ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1399، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 93 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:توان باند فرکانسیکالای لوکس و کالای فرهنگی.بازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافی
-
30.
مؤلف : میکائیلی، حسین ؛ کهندل، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، مهوش ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیرفتار مصرف کنندهبازاریابی عصبیبازاریابی رابطه مند باشگاه های ورزشی تیمی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (22 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)