کلمة المفتاح خرید ناگهانی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حساسی، نادر ؛ نوروزی، محمد ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، موسی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (16 صفحة - من 983 إلی 998 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی بازاریابیرفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیمشتریفروشگاهرفتارموسیقی
-
2.
مؤلف : حسنپور، حسین ؛ نیک آیین، زینت ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:تحقیقات روانشناختی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 39 ، C (Azad University (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:عوامل جمعیت شناختیعوامل روانشناختیخرید ناگهانیمشتری ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : سالاری نهند، ابراهیم ؛ مؤلف : حکیم پور، حسین ؛ ناطق، تهمینه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1400- شماره 109 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:نظریه پردازی داده بنیانخرید ناگهانیفروشگاه های زنجیرهای
-
4.
مؤلف : چشمه خاور، عبداله ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 ، B (Azad University (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
5.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
6.
بررسی عوامل موثر بر ناسازگاری ادراکی – شناختی در خرید ناگهانی (مطالعه موردی: لوازم آرایشی - بهداشتی)
مؤلف : رامین، مینا ؛ كاتب مسؤول : گرجی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 382 إلی 397 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیناسازگاری شناختیرفتار پس از خرید
-
7.
مؤلف : خوبیان، مهدی ؛ خداداديان، رويا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحة - من 2292 إلی 2311 )
الکلمات المفتاحية:عوامل روان شناختیعوامل آمیخته بازاریابیعوامل موقعیتیخرید ناگهانیخرید برنامه ریزی شدهفروشمشتریفروشگاهمحصول
-
8.
مؤلف : رمضانی، احمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 70 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺗﻤﺎﯾﻞ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻟﺬت ﺑﺨﺶ اﻧﮕﯿﺨﺘﮕﯽ ﺑﺮاي ﺧﺮﯾﺪ ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ادراك از ﻣﺤﯿﻂ ﻓﺮوﺷﮕﺎه
-
9.
مؤلف : حساسی، نادر ؛ کرمی عالم، صمد ؛ کرمی عالم، امید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 4 (12 صفحة - من 63 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیانگیختگیخرید ناگهانی
-
10.
مؤلف : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) ، B (Azad University (6 صفحة - من 271 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (2 مقالة)