زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ حسین پور، داود ؛ كاتب مسؤول : گنجیزاده مرادلو، حامد ؛
(8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیشرکتهای کارآفرینشرکتهای کارآفریناستراتژیاستراتژی خطرپذیر جدیدتشخیص فرصتهای کارآفرینی
-
مؤلف : شائمی برزکی، علی ؛ تیموری، هادی ؛ كاتب مسؤول : عبدی، مریم ؛
(10 صفحة - من 9 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مهارت اجتماعیهوش اجتماعیکارآفرینی اجتماعیپردازش اطلاعات اجتماعی و آگاهی اجتماعی
-
مؤلف : حقیقت منفرد، جلال ؛ كاتب مسؤول : اعتمادی، احمدرضا ؛
(10 صفحة - من 19 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیگسترش عملکرد کیفیتخدمات اینترنتخواستههای مشتریان
-
مؤلف : دلافروز، نرگس ؛ قلی پور سلیمانی، علی ؛ كاتب مسؤول : گلی، آرمین ؛
(12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریتصویر شرکتنیات رفتاری
-
مؤلف : صائبی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاجیلو، وحید ؛
(12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیرفتار شهروندی سازمانیسازمان تامین اجتماعی
-
كاتب مسؤول : ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
(10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتسازمان چابکچابکی سازمانیسایپا
-
مؤلف : حاجیسلیم، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : بدیعزاده، علی ؛
(11 صفحة - من 63 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای خدمات نرمافزاری تلفن همراهنگرش به استفادهصنعت بیمهرضایت مشتری
-
كاتب مسؤول : مجیدی، سعیده ؛ مؤلف : مجیدی، میثم ؛
(9 صفحة - من 75 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاعتمادتسهیم دانشاعتماد عمودیارزیابی سیستم اطلاعاتی
-
مؤلف : حسن پور، حسین علی ؛ كاتب مسؤول : جبله، مرتضی ؛
(9 صفحة - من 85 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:چابکی و ارزشهای محوریمدلسازی عدد صحیح خطیالگوریتم ژنتیک چندهدفه با مرتبسازی نامغلوب
-
كاتب مسؤول : صابرمعاش، نوید ؛ مؤلف : همتیان، هادی ؛ زرگر، محمد ؛ اسماعیلزاده، ناصر ؛ ریزانه، جلال ؛
(11 صفحة - من 95 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیسرمایه اجتماعیعملکرد شغلیتوسعه سازمانی
-
مؤلف : امامی صالح، کوروش ؛ عسگری، الهه ؛ دهقان نجمآبادی، عامر ؛ كاتب مسؤول : حسینی، مریم ؛
(10 صفحة - من 107 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیکجهتگیری استراتژیکعملکرد توسعه محصول جدید
-
مؤلف : ابراهیمی، محمد ؛ كاتب مسؤول : امیری، مقصود ؛
(13 صفحة - من 117 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:ساختار محصول چند سطحیمسئله تعیین اندازه انباشتهالگوریتم بهینه سازی میرایی ارتعاش
-
مؤلف : امامی، لطیف ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
(10 صفحة - من 131 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبانکداری الکترونیکیهنجارهای ذهنیمفید بودنسهولت بکارگیریاعتماد مشتریان
-
كاتب مسؤول : خلیلزاده، محمد ؛ مؤلف : صدیقیزاده، داود ؛ واسعی، مرتضی ؛ پاشاپور، محمدرضا ؛ شاکری، هدیه ؛
(17 صفحة - من 141 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:فرار مالیاتیتئوری فازیفرآیند تحلیل شبکهایدیمتلتصمیمگیری با معیارهای چندگانه
-
كاتب مسؤول : کاشانی، غلامرضا ؛ مؤلف : اسدی طاهری، مسعود ؛
(12 صفحة - من 159 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سلسله مراتبیفرهنگ ادهوکراسیفرهنگ بازارفرهنگ قبیله ایارزش های رقابتیمقیاس گذاری چند بعدی
-
مؤلف : نوروزی، حسین ؛ ولایتی شکوهی، رضوان ؛ كاتب مسؤول : شعبانی نژاد، اسماعیل ؛
(8 صفحة - من 171 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازاریابی کارآفرینانهکسبوکارهای کوچک و متوسطبازار گرایی
-
مؤلف : ایمانی، صاحب ؛ آلبوعباد، حسین ؛ كاتب مسؤول : بصیرت، مهدی ؛
(13 صفحة - من 179 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشرهبری تحولآفرینشرکتهای بیمهرفتار شهروندی سازمانیمیانجیگری جزئی
-
كاتب مسؤول : جان آبادی، احد ؛ مؤلف : متوسل، مرتضی ؛
(12 صفحة - من 193 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:ثبات اجزای تعهدیجزء نقدیبازده عادی و بازده غیرعادی
-
مؤلف : قمیان، محمدمهدی ؛ فیاض، علی ؛ كاتب مسؤول : وقفی، سیدحسام ؛
(14 صفحة - من 205 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:طبقهبندیارزیابی عملکردرتبهبندیشهرداریکارت امتیازی متوازن
-
مؤلف : یاوری، شیما ؛ كاتب مسؤول : صابری، سید محمود ؛
(8 صفحة - من 219 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:محتوای پیام تبلیغـاتینگرش افرادادراک افرادشخصی سازی کردن پیامک های تبلیغاتیشهرداری تهرانقصد خرید
-
كاتب مسؤول : حاجی محمد علی جهرمی، مقداد ؛ مؤلف : ویردی کلهری، سلیمان اله ؛
(9 صفحة - من 227 إلی 235 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری در سرمایهگذاریعوامل بازاریمنابع ملموسمنابع ناملموس و عوامل مالیتحقیق و توسعه
-
مؤلف : احتشام راثی، رضا ؛ امینی، وحید ؛ كاتب مسؤول : امینی، سعید ؛
(11 صفحة - من 237 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیجهتگیری استراتژیکبعد اجتماعیبعد اقتصادی و بعد محیطی
-
مؤلف : ملکی مین باش زرگاه، مرتضی ؛ زارعی، عظیم ؛ كاتب مسؤول : اسدزاده، محبوبه ؛
(9 صفحة - من 249 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات از طریق پیام کوتاه
-
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : احمدی، رقیه ؛
(11 صفحة - من 259 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل فرهنگیعوامل گروهیاثر هالهایقصد خرید مصرفکننده
-
مؤلف : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
(6 صفحة - من 271 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی