پاییز 1389 - شماره 5
-
مؤلف : الوانی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : رودگرنژاد، فروغ ؛
(8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:مدل مفهومیتوسعه کارآفرینیسازمان های کوچک و متوسط(SME)
-
كاتب مسؤول : علی نژاد، علیرضا ؛ مؤلف : شیخ حسنی، مهرداد ؛ اسفندیاری، نیما ؛
(14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:مدل تعالی سازمانیهزینه های کیفیتهزینه های بدی کیفیت
-
كاتب مسؤول : باقرسلیمی، سعید ؛ مؤلف : رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ حسن پور، اکبر ؛
(8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:فرایندمحوریاعتماد سازمانیرهبری خدمت¬گزارشخصیت¬گراییمردم¬گراییوظیفه¬محوری
-
مؤلف : خلیلی شورینی، سیاوش ؛ عطایی، محمد ؛ كاتب مسؤول : سجادی، الناز ؛
(10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداسترسحد بهینهعوامل کاریعوامل گروهی کارعوامل کارراههعوامل فیزیکی
-
مؤلف : یزدانی، امیرعباس ؛ حلاجیان، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : فلاح ماکرانی، یاسر ؛
(8 صفحة - من 49 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتسازماناتوماسیون ادارینقطه سر به سراطلاعات سازمانی
-
كاتب مسؤول : یگانگی، سیده عاطفه ؛
(12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیبعد اجتماعیشایستگی مدیرانبعد فردی
-
مؤلف : حسینی، میرزاحسن ؛ رمضانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : حلوائیها، وحیدرضا ؛
(8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریرضایت کارکنانوفاداری کارکنانتصویر ذهنی نام تجاری