کلمة المفتاح برند تجاری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1401 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
2.
مؤلف : نظری، درسا ؛ باقریان فرح آبادی، محسن ؛ شاکری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حامی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 997 إلی 1014 )
الکلمات المفتاحية:هواداران فوتبالبازاریابی عصبیبرند تجاریردیابی چشمحامیان مالی
-
3.
مؤلف : کربلایی حسین، لیلا ؛ فرساد امان الهی، غلامرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 (22 صفحة - من 77 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیهزینه نمایندگیهزینه تبلیغاتحقوق صاحبان سهامبرند تجاریهزینه حسابرسی
-
4.
مؤلف : بیجاده، محمد ؛ آقاجانی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1394، دوره اول - شماره 1 (11 صفحة - من 117 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانوفاداری به برندآگاهی برندبرند تجاریمشترینام تجاریعملکرد بانکمشتریانآزمون
-
5.
مؤلف : ایوانی، فرزاد ؛ قاسمی، میلاد ؛
مجلة:نظریه های نوین حسابداری»بهار 1394 - شماره 15 (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:نرخ بازده دارایی هانرخ بازده سهامهزینه تبلیغاتارزش برند تجاری( نسبت Q توبین)برند تجاریارزش
-
6.
مؤلف : کرامت پناه، امین ؛ کرامت پناه، محسن ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1393 - شماره 90 ISC (25 صفحة - من 139 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیسهم بازارمشتریوفاداری به علامت تجاریبرندگذاریفروشگاهخریدارانبازارزنانمردانبرند تجاریقیمت
-
7.
مؤلف : کلانتر پور، سارا ؛
مجلة:تدبیر»دی 1390 - شماره 236 (7 صفحة - من 25 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاستراتژیمشتریانبرند تجاریمحصولوفاداریاستراتژیکمدیریتارزش
-
8.
مؤلف : کلانتر پور، سارا ؛
مجلة:تدبیر»آذر 1390 - شماره 235 (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریاناستراتژیوفاداریبرند تجاریمحصولبازاراستراتژیک