کلمة المفتاح بازاریابی شناختی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
2.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : ترکستانی، محمدصالح ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:پژوهشبازاریابیبازاریابی شناختیروایتپژوهی و تحلیل تمروایت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)