کلمة المفتاح بازاریابی صنعتی / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، بهروز ؛
مجلة:اقتصاد پولی، مالی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 228 إلی 255 )
الکلمات المفتاحية:توسعه مالیبازاریابی صنعتینظریه داده بنیادتحلیل سلسله مراتبی فازیاعتبار اسنادی داخلی
-
2.
مؤلف : بافقی، پرستو ؛ احمدیشریف، محمود ؛ آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»پاییز 1401 - شماره 3 (13 صفحة - من 199 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیبازاریابی صنعتیعصر دیجیتالسبک تصمیمگیراطلاعاتفناوری اطلاعاتتکنولوژی اطلاعاتاینترنتصنعتوسایل ارتباطجمعیتکنولوژی
-
3.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحة - من 82 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:صنعتبازاریابیعلوم شناختیبازارمغزاطلاعاتبازاریابی صنعتیذهنرفتاربازاریابی عصبیتصمیمگیری
-
4.
مؤلف : زکی پور کینجی، مریم ؛ قلی پور، شهربانو ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (13 صفحة - من 79 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية: وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮي رضايت مشتريبازاريابي صنعتي
-
5.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : بیگلو، لیلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتی
-
6.
مؤلف : پرموده، جواد ؛ علیپور ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (11 صفحة - من 35 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية: بازار هدفبازار یابی اسلامی بازاریابی صنعتی بازار بین المللی
-
7.
مؤلف : اعتباری، مهدی ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ صادقی، حجت الله ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 169 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیفرایند توسعه محصول جدیدمشارکت مشتریسبک زمانیزمان توسعه محصول جدید
-
8.
مؤلف : شاکری، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (10 صفحة - من 45 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینوآوریروابط خریدار و فروشندهتعهد خریداربازارخریدارتعهدبازاریابی صنعتیفروشنده
-
9.
مؤلف : نیکخواه لنگرودی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیمحیط خردمحیط کلانعوامل موثرپنل دلفیبازاربازاریابیمحیطمدیراناجتماعدلفیمشتریانبـا
-
10.
مؤلف : صايب نیا، سمیه ؛
مجلة:جهان نوین»تابستان 1398 - شماره 6 (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیکالای مصرفیکالای صنعتیبازاریابی مصرفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)