بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
(21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندهویت برندتوسعة هویت برندهویت بصری برندهویتمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابیبرند خدماتیفرهنگ بازاریابیشخصیتپژوهشسازمان
-
مؤلف : برادران، وحید ؛ بیگلری، محمد ؛
(20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویمدل RFMبخشبندی مشتریانصنایع تولید و توزیع کالاهای پرگردشمشتریصنایعمشتریانمدل
-
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
(23 صفحة - من 43 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مسیرنیت بازدیدتازگی طلبیتنوع طلبیمدل معادله های ساختاریگردشگرانطلبیتازگیمقصدپژوهش
-
مؤلف : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
(16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:هیجان مثبتدرگیری محصوللذت گراییرفتار خرید تفننیمسافران مترومتروخرید تفننیمسافرانهیجان
-
مؤلف : حسین زاده شهری، معصومه ؛ کرمی، مسعود ؛ مهربانی، مهناز ؛
(17 صفحة - من 83 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:بخش بندی مشتریانسبک تغذیهمشتریان رستوران های زنجیره ایمشتریانرستورانبازارشناسایی
-
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ مقیمی، سید محمد ؛ سیدامیری، نادر ؛
(25 صفحة - من 101 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیبازاریابی کارآفرینانهروش نظریة زمینه ای کلاسیککسب-وکارهای کوچک و متوسطبازاریابیبازارکسب و کارهای کوچکبازاریابی کارآفرینیکدگذاریصنعت
-
مؤلف : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
(18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ کروبی، مهدی ؛ صادق وزیری، فراز ؛
(18 صفحة - من 145 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندتوریسم سلامتروش نظریة داده بنیاد کلاسیکگلیزرمرکز ثقلنظریۀ داده بنیادکدگذاری
-
مؤلف : محمدی، عفت ؛ شیخ، رضا ؛
(23 صفحة - من 163 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:شاخص مروجان خالصنظریۀ اعداد Dنظریۀ مجموعۀ رافمشتریمشتریاناطلاعاتتصمیمگیریسازمان
-
مؤلف : ملاحسینی، علی ؛ تاج الدینی، فریده ؛
(22 صفحة - من 187 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش برندبرندهای لوکسکانالهای توزیعکرمانارزشتوزیعبرندهای لوکسوفاداری مصرفکنندگانخردهفروشیکانال توزیع
-
مؤلف : نادری خورشیدی، علی رضا ؛ سلگی، محمد ؛
(21 صفحة - من 209 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:تئوری نهادیساختار صنعتمسئولیت پذیری اجتماعیقابلیت های سازمانیدیدگاه وابستگی به منابعصنعتصنعتسازمانسازمان
-
مؤلف : نصیری، محمد ؛ آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ مینایی بیدگلی، بهروز ؛
(21 صفحة - من 231 إلی 251 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت روابط با مشتریانخدمات پس از فروششاخص رضایت مشتریقوانین انجمنیمشتریمشتریرضایترضایترضایت مشتریرضایت مشتریمشتریانمشتریان