کلمة المفتاح توسعة هویت برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 1 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندهویت برندتوسعة هویت برندهویت بصری برندهویتمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابیبرند خدماتیفرهنگ بازاریابیشخصیتپژوهشسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)