عمویی اوجاکی، علی/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : جندقی، غلامرضا ؛ مؤلف : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 679 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکردیاب چشمخودگزارشگریتبلیغاتهـا
-
2.
مؤلف : بلوچی، حسین ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 43 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مسیرنیت بازدیدتازگی طلبیتنوع طلبیمدل معادله های ساختاریگردشگرانطلبیتازگیمقصدپژوهش
-
3.
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1392 - شماره 32 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیفرا تحلیلمدیریت دانش مشتریمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریکسب دانش از مشتری