بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛ مؤلف : مهرجو، الهام ؛
(33 صفحة - من 3 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادهمآفرینی ارزشطراحی داخلی ساختمانفراترکیبپیمانکارکارفرماارزشصنعتراهبردهایمدلبـه
-
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
(28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
مؤلف : وارث، سید حامد ؛ حیدری دهوئی، جلیل ؛ خواجه ئیان، داتیس ؛ نبی زاده، نرگس ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، ایوب ؛
(29 صفحة - من 65 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مدورالگوهای مدل کسبوکار مدور (چرخشی)چارچوب طبقهبندیاستراتژی
-
مؤلف : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
(20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها
-
مؤلف : خوش لفظ، محمد رضا ؛ حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ علایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : امیری، مجتبی ؛
(35 صفحة - من 114 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیفروشگاههای زنجیرهایتحلیل تمعملکرد نیروی فروش
-
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
(26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
(22 صفحة - من 175 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشکمحصولات ارگانیکتحلیل معادلات ساختاریدانش اقناعی