-
1.
مؤلف : ابطحی، ندا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 293 إلی 316 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیمدیریت تجربه مشتریاننگهداری مشتریان و صنعت بانکداری
-
2.
مؤلف : ابطحی، ندا ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1401 - شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکدارینظریهپردازی داده بنیادمدل بازاریابی تجربیبانکمشتریمدلصنعت بانکداری ایرانمشتریان
-
3.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار
-
4.
مؤلف : لطفی، علی ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فرهنگی، علی اکبر ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 94 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندکیفیت ارتباط با مشتریپیشزمینهها و پیامدها
-
5.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 114 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهشبکه خزانهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصی
-
6.
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 388 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:پارادایم تفسیریرفتار مصرفکنندهروش کیفیشبکه خزانهکنارگذاری محصولمحصولکنارگذاری کالاسازهگذاریمصرفکننده
-
7.
مؤلف : زهیری، حسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ فریدچهر، الهام ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»پاییز 1395 - شماره 23 ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکردشبکه های اجتماعیقابلیت بازاریابیگرایش کار آفرینانه
-
8.
مؤلف : ستوده، محمدکاظم ؛ فریدچهر، الهام ؛ امیرحسینی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1392 - شماره 17 (17 صفحة - من 47 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:عوامل انگیزشینام تجاریدرگیری ذهنی خریدعوامل جمعیتشناختی و بازاریابی