تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
(31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بیمهبازاریابی رابطهاینظریهی داده بنیادصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شده
-
مؤلف : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
(16 صفحة - من 32 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
(26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
كاتب مسؤول : مرادزاده، عبدالباسط ؛ مؤلف : یعقوبی، نورمحمد ؛ صفورا، ژیلا ؛
(18 صفحة - من 74 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنایع دستیسیستان و بلوچستانبازاریابی کارآفرینانهدادهبنیادصنعتگران
-
مؤلف : شهابی، وحید ؛ فايزی رازی، فرشاد ؛ فلاح شمس، میرفیض ؛ كاتب مسؤول : اذر، عادل ؛
(22 صفحة - من 92 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:پویایی شناسی سیستم هاویروس کرونابانکداری دیجیتال
-
مؤلف : قباخلو، حامد ؛ احمدی شریف، محمود ؛ غریب نواز، نادر ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، الهام ؛
(24 صفحة - من 114 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهکنارگذاری کالافهمشناختیتئوری سازه شخصیشبکه خزانه
-
مؤلف : صفاری، محمد ؛ نیک نفس، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : پورسعید، محمدمهدی ؛
(18 صفحة - من 138 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویشبکههای اجتماعیبرندسازی شخصیاینستاگرام
-
كاتب مسؤول : دهقانی زاده، مرضیه ؛ مؤلف : اکبری پور، زهرا ؛
(20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیک
-
مؤلف : خیرالهی، هادی ؛ تقی زاده، هوشنگ ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
(24 صفحة - من 176 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمشتریمحصولات غذایی ارگانیک
-
كاتب مسؤول : احدی، پری ؛ مؤلف : صابریان، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 200 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه تطبیقیشبکه های اجتماعیبازاریابی سنتیبازاریابی محتواییجبر بولی