کلمة المفتاح صمیمیت با مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محقق منتظری، مهیار ؛ ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:خدمات بیمهبازاریابی رابطهاینظریهی داده بنیادصمیمیت با مشتریرفتار مصرف کننده بیمه شده
-
2.
مؤلف : پسیان، غلامرضا ؛ پاشاپور، فتح اله ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 15 (30 صفحة - من 29 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدمترضایت مشتریوفاداری مشتریخوشایندی از خدمات جانبیموانع تعویض خدمت دهندهصمیمیت با مشتریمشتریمشتریانکیفیتبانکخدمات