کلمة المفتاح کیفیت خدمت / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پسیان، غلامرضا ؛ پاشاپور، فتح اله ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1398، دوره جدید - شماره 15 (30 صفحة - من 29 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدمترضایت مشتریوفاداری مشتریخوشایندی از خدمات جانبیموانع تعویض خدمت دهندهصمیمیت با مشتریمشتریمشتریانکیفیتبانکخدمات
-
2.
مؤلف : رضوانی چمن زمین، علیرضا ؛ پورحبیب، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1397 - شماره 13 (12 صفحة - من 72 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمترضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطه
-
3.
مؤلف : مرادی، محمدرضا ؛ صالحی ساداتی، سید سعادت الله ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1397 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 69 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتباشگاه سپاهانهوادار ورزشیقصد حضور مجددهمزادپنداری تیمی
-
4.
مؤلف : پاسلاری، پیام ؛ انواری رستمی، علی اصغر ؛ شریفی، مانی ؛ كاتب مسؤول : مشبکی، اصغر ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1397، سال هشتم - شماره 4 ISC (21 صفحة - من 267 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتبازاریابی توصیه ایویژگی منطقه ایتصویر ذهنی فروشگاه
-
5.
مؤلف : کوزه گری ممقانی، زهرا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 11 (24 صفحة - من 627 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:تعهدبیمهرضایتکیفیت خدمتوفاداری مشتریارزش درک شده
-
6.
مؤلف : افکانه، صغری ؛ جعفری، پریوش ؛ پاشا شریفی، حسن ؛ قورچیان، نادر ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University/ISC (26 صفحة - من 127 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتخدمت محوریرهبری خدمتیادگیری خدمتجو خدمت مدیریت مشتریان
-
7.
مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ کاشانی، سید حسام ؛ نیکوکار، هانی ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1393 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 51 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتبهره وری سازمانیکیفیت سیستماعتماد به همکارانحمایت مدیریتسیاست پاداشتسهیم دانشاطلاعاتبهره و ری سازمانیمدیرترفتار تسهیم دانشمدیریتمدیریت دانشسیستمکارمندان
-
8.
مؤلف : خورشیدی، غلامحسین ؛ نقاش، آرش ؛ محمدیان، میلاد ؛
مجلة:پژوهشهای اقتصادی (رشد و توسعه پایدار)»بهار 1393، سال چهاردهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 151 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتشکاف کیفیت خدمتالگوی کیفیت خدمت سلسله مراتبیمشتری
-
9.
مؤلف : ارفعی، سمیرا ؛ حسینی، منیره ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1392 و بهار 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 78 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتمدل سروکوالوفاداریشاخص رضایت مشتری
-
10.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ اسفندیاری، سعید ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1391 - شماره 57 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتتکنیک دیماتل فازیلایب کوالکتابخانه های شهرستان شیرازلايبكوالكتابخانههاي شهرستان شيرازکتابخانهکیفیت خدماتدیماتل فازیتکنیک دیماتلمدلدسترسی به اطلاعاتروابطاطلاعرسانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A (1 مقالة)