زمستان 1397 - شماره 13
-
مؤلف : غیرتمند، ستار ؛ ملاحسینی، علی ؛
(10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکیروش تصمیم گیری چند معیارهاستراتژی الکترونیکی
-
مؤلف : شکوری، مریم ؛ محمدی، معصومه ؛
(9 صفحة - من 11 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی اینترنتیمشتریمحوریبازاریابی دیجیتال
-
مؤلف : قدرتی، انیسه ؛ محمدیان، مقدسه ؛
(9 صفحة - من 20 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیارزش برندارزش ویژه برند
-
مؤلف : روشن پرتو، احسان ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
(15 صفحة - من 29 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهمشتری محوریارزش ویژه برندابعاد بسته بندی
-
مؤلف : دولتی، عیسی ؛
(13 صفحة - من 44 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیخرید الکترونیکینظریه نردبانیتصمیم گیری احساسی
-
مؤلف : عبدلی، مریم ؛
(15 صفحة - من 57 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایی صادراتجهتگیری راهبردیعملکرد صادراتی و قابلیتهای پویای مدیریت دانش
-
مؤلف : رضوانی چمن زمین، علیرضا ؛ پورحبیب، مهدی ؛
(12 صفحة - من 72 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمترضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطه
-
مؤلف : رحمانی، مهدی ؛
(12 صفحة - من 84 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:سیستم اطلاعاتیبانکداری الکترونیکیمشتریمحوریحداقل مربعات جزیی
-
مؤلف : پیروی، محمدحسن ؛ حسینی امیری، سیدمحمود ؛
(16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت پروژهمدیریت ارتباط با مشتریعوامل حیاتی موفقیتبازمهندسی فرایندهایکپارچگی سیستم
-
مؤلف : گرامی، فهیمه ؛ قیطرانیه، نازنین ؛ دبیر، بهرام ؛
(10 صفحة - من 112 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبازاریابیکیفیت خدماتسروکوال