تابستان 1397 - شماره 11
-
مؤلف : میمندی، احسان ؛ بخشنده، قاسم ؛
(15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به نفسموقعیت اجتماعیخصومتقوم گراییقصد خرید مصرفکننده
-
مؤلف : موسوی زاده، رضا ؛ پولک، فاطمه ؛
(11 صفحة - من 16 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریکانال ارتباطیاطلاعات مشتریان
-
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجانه ؛ بهاری، جعفر ؛
(15 صفحة - من 27 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتصویر برندوفاداری به برندصنعت هتلداری تهران
-
مؤلف : لله زاده، منیژه ؛ فراتی، حسن ؛
(12 صفحة - من 42 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ادراکشده مشتریاننقش تعدیلگر
-
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ طیری، محمد ؛ صمدی، عطا ؛
(14 صفحة - من 54 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تبلیعات شفاهیتبلیعات شفاهی الکترونیکبازار بازحداقل مجذورات جزیی
-
مؤلف : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
(14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییقابلیت اعتمادوفاداری مشتریانعوامل ملموساطمینان و همدلی
-
مؤلف : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
(14 صفحة - من 82 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمدیریت دانش مشتریخدمات نوآورانه
-
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
(16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریتبلیغات شفاهیاسمارت پی ال اس
-
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛
(13 صفحة - من 112 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانرضایت شغلیهوش هیجانیرضایت مشتریکارهیجانی
-
مؤلف : رفیعی، مهسا ؛ فرهمند، فاطمه ؛
(14 صفحة - من 125 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی شبکه های اجتماعی