کلمة المفتاح کانال ارتباطی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علامه، صادق ؛ اسماعیلیان، مجید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 143 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنوآوریارتباطات کلامیمدل انتشارکانال ارتباطیمدلقیمتمدل باسمدلهای انتشاربازارپژوهش
-
2.
مؤلف : ولی زاده، عبداله ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 794 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﮐﺎﻧﺎل ارﺗﺒﺎﻃﯽ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن.
-
3.
مؤلف : موسوی زاده، رضا ؛ پولک، فاطمه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (11 صفحة - من 16 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریکانال ارتباطیاطلاعات مشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : باقری مجد، روح اله ؛ مؤلف : سیدعباسزاده، میرمحمد ؛ حسنی، محمد ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 12 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بودجهمنافعکانال ارتباطیترتیبات نهادی و تعاملات ساختاریراهبرد سازمانی در مدیریت خارجی و حقوق مالکیت معنویهیات علمی و برنامه درسیدلایل و انگیزشمشارکت دانشگاه و صنعت
-
5.
مؤلف : بخشایشی اردستانی، احمد ؛
مجلة:اطلاعات سیاسی - اقتصادی»مرداد و شهريور 1380 - شماره 167 و 168 (6 صفحة - من 232 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:رسانههاارتباطاتسیاسیکانال ارتباطیافکار عمومیپیاماطلاعاتفرهنگ
-
6.
مؤلف : جان باد ؛ مترجم : مهاجر، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1372 - شماره 16 ISC (36 صفحة - من 422 إلی 457 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتکتابخانهکتابرسانههاانتقال اطلاعاتکانال ارتباطیفهرستزبان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
مجلة نوآوری و ارزش آفرینی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)