کلمة المفتاح عوامل ملموس / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، مینا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1401- شماره 51 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 41 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدل سرکوالعوامل ملموسقابلیت اطمینان رضایت مشتریان و کیفیت خدماتمشتریخدماتکیفیت خدماتمشتریان
-
2.
مؤلف : یوسفی، میترا ؛ سیدشکری، خشایار ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییرضایتهمدلیوفاداریقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
3.
مؤلف : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییقابلیت اعتمادوفاداری مشتریانعوامل ملموساطمینان و همدلی
-
4.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ جمشیدی، مینا ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1395 - شماره 27 (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییهمدلیقابلیت اطمینانمدل سرکوالعوامل ملموسرضایت مشتریان و کیفیت خدمات
-
5.
مؤلف : طبرسا، غلامعلی ؛ احمدیزاد، آرمان ؛
مجلة:طب جانباز»زمستان 1389 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 40 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ملموسپاسخگوییهمدلیکیفیت خدماتقابلیت اعتبارقابلیت اطمینان