بهار 1398 - شماره 14
-
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
مؤلف : کاظم خواه، مصطفی ؛
(10 صفحة - من 15 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:پیامنظررفتار مصرف کنندهارتباطات جامع بازاریابی
-
مؤلف : یاری، حمید ؛
(10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتنوع محصولتحلیل رقباکیفیت محصولتصویر ذهنی سازمان
-
مؤلف : رفیعی، مهسا ؛ فرهمند، فاطمه ؛
(13 صفحة - من 35 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ ملیتجارت الکترونیکیاعتماد مصرف کنندهشخصیت مصرف کننده
-
مؤلف : غیرتمند، ستار ؛ عابدینی، بیژن ؛
(13 صفحة - من 48 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکههای اجتماعیارزش ویژه برند
-
مؤلف : زارع بیاتی، ثریا ؛ سیدشکری، خشایار ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛
(16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریپاسخگوییکاراییمدیریت هزینهمشتری محوریتوانمندی مالی
-
مؤلف : یوسفی، میترا ؛ سیدشکری، خشایار ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛
(14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تضمینپاسخگوییرضایتهمدلیوفاداریقابلیت اطمینانعوامل ملموس
-
مؤلف : رفیعی، حانیه ؛ یگانه، سمیه ؛
(15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتیمشتریمحوریشخصیت مشتریرفتار مالی
-
مؤلف : کمیجانی، فاطمه ؛ نجف بیگی، رضا ؛ اصغری، حرمت ؛
(11 صفحة - من 106 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتیمشتریمحوریشخصیت مشتریرفتار مالی
-
مؤلف : موسوی، شیرین ؛ خیری، محمد ؛ پرون، صدیقه ؛
(14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدل تجاری سازی محصولفناوری محصول جدیدبازارپذیریامکان پذیری تجاریرقابت پذیری فناوریتوانایی تحقیق و توسعه