کلمة المفتاح مدل آکر / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سالمی، آزاده ؛ كاتب مسؤول : جهانشاهی، امید ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیمابرندصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
-
2.
مؤلف : رضایی، یوسف ؛ اکبری، احمد ؛ چرابین، مسلم ؛ كاتب مسؤول : معقول، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه تربیتی»زمستان 1400، شماره 69 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 87 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رشته علوم تربیتیمدل برنامة درسیدانشگاه فرهنگیان خراسان شمالیمدل تحلیل میانجیمدل اکر
-
3.
مؤلف : صلواتیان، سیاوش ؛ محمدی، محمود ؛ مومنی، سارا ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سعید ؛
مجلة:رسانه»بهار 1400 - شماره 122 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 127 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندمدل آکربرند خبرگزاریهابرند رسانهای
-
4.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
5.
مؤلف : میرا، سید ابوالقاسم ؛ کریمی هریسی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 107 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانهایارزش ویژه برندلوازم خانگی کوچکتبلیغات غیررسانهایمدل آکرارزش ویژهتبلیغاترسانهایبرنـدپیشبرد فروش
-
6.
مؤلف : نجف بیگی، رضا ؛ اردشیری چم، آزاده ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1389 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذایینام تجاریمدل آکرقابلیتهای مزیتی
-
7.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛ شمس، راحیل ؛
مجلة:پژوهش نامه علوم انسانی و اجتماعی»تابستان 1386 - شماره 25 (24 صفحة - من 73 إلی 96 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- A (1 مقالة)