کلمة المفتاح اکر / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصغری اصل سردرود، مریم ؛ بقایی، حسین ؛ یاری حاج عطالو، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : ملکی آوارسین، صادق ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»تابستان 1403، دوره چهاردهم - شماره 1 ، B (Azad University/ISC (41 صفحة - من 53 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:علوم تجربیپایه ششم ابتداییاکرروش STEAM
-
2.
مؤلف : اصغری اصل سردرود، مریم ؛ بقایی، حسین ؛ یاری حاج عطالو، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : ملکی آوارسین، صادق ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان1401 - شماره 84 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 105 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:عناصر برنامه درسیپایه ششم ابتداییاکرروش STEAMتحلیل محتوای کیفی هدایتشده
-
3.
كاتب مسؤول : علیزاده، مهرناز ؛ مؤلف : میرزائی، روزبه ؛ پیرس، فیلیپ ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتحلیل عاملی اکتشافیتمایل به بازگشتشخصیت مقصدتمایل به توصیهگردشگرانشخصـیتتمایلبـابـه
-
4.
مؤلف : مهدیزاده تهرانی، آیدین ؛ عصاره، دکتر علیرضا ؛ مهرمحمدی، دکترمحمود ؛ امام جمعه، دکترمحمدرضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»بهار و تابستان 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 89 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیعناصر برنامه درسیآموزش هنراکربرنامه درسی صلاحیت محورالگوی برنامه درسیهنرمعلمان هنرآموزشبرنامه درسی
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ جعفری، سمیه ؛ برنجیان، فرزین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 5 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمشترینشان تجاریارزش نشان تجاریارزش ویژه نام و نشانارزش ویژهمشتریانمدلبازارکیفیت
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
7.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
8.
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»مهر 1392 ، سال پنجم - شماره 24 (36 صفحة - من 97 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ويژه ي برندارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریانکیفیت درک شدهمشتریارزشمشتریانمدلتداعیبازاریابیمصرفکنندهسنجشکیفیتدیدگاه مشتری
-
9.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ علیخان گرگانی، حسین ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهارزش ویژه برندارتباطات دهان به دهان الکترونیکیارزش ویژهتداعیمدلمصرفکننده
-
10.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)