کلمة المفتاح ارزش نشان تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ جعفری، سمیه ؛ برنجیان، فرزین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 5 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتمشترینشان تجاریارزش نشان تجاریارزش ویژه نام و نشانارزش ویژهمشتریانمدلبازارکیفیت
-
2.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1388 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 123 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه معنویدارایی نامشهودارزش نشان تجاریپیشرانههای ارزش نشان تجاریدارایی نشان تجاریارزشیابی نشان تجاریفرایند ارزشیابی نشان تجاریگزینه واقعینشان تجاریارزشمدلقیمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)