کلمة المفتاح ارزش یابی نشان تجاری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسفندیاری، مصطفی ؛ فتاحی، مجید ؛ كاتب مسؤول : ایمان خان، نیلوفر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 727 إلی 747 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریرفتار مشتریانارزشیابی نشان تجاریمشتریارزشیابیارزشیابیبانکمدلمشتریانارزشنشان تجاریپژوهش
-
2.
مؤلف : اسفندیاری، مصطفی ؛ ایمانخان، نیلوفر ؛
مجلة:مدلسازی اقتصادی»بهار 1398 - شماره 45 ، A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریاننظریه داده بنیادصنعت بانکنظریه اشتراوس و کوربینارزشیابی نشان تجارینظریه اشتراوس و کوربینصنعت بانکنظریه داده بنیادارزش یابی نشان تجاریرفتار مشتریان
-
3.
مؤلف : بندریان، رضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1388 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 123 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه معنویدارایی نامشهودارزش نشان تجاریپیشرانههای ارزش نشان تجاریدارایی نشان تجاریارزشیابی نشان تجاریفرایند ارزشیابی نشان تجاریگزینه واقعینشان تجاریارزشمدلقیمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدلسازی اقتصادی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)