-
1.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ علیخان گرگانی، حسین ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهارزش ویژه برندارتباطات دهان به دهان الکترونیکیارزش ویژهتداعیمدلمصرفکننده
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ علیخان گرگانی، حسین ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1392، سال دوم - شماره 5 (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهارزش ویژه برندارتباطات دهان به دهان الکترونیکیارزش ویژهتداعیمدلمصرفکننده