کلمة المفتاح ابعاد ارزش ویژه برند / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : الباد، علی ؛ درفشی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (9 صفحة - من 732 إلی 740 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندبازسازی برند
-
2.
كاتب مسؤول : میر، علی ؛ مؤلف : احمدی مطلق، حسام الدین ؛ صادقی، ایمان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (13 صفحة - من 41 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:سرمایة اجتماعیبرندارزش ویژة برندابعاد ارزش ویژة برند
-
3.
مؤلف : الباد، علی ؛ درفشی، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (9 صفحة - من 701 إلی 709 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندبازسازی برند
-
4.
مؤلف : امینی روشن، زهرا ؛ خوش بخت احمدی، الهام ؛ كاتب مسؤول : عظیم زاده، سید مرتضی ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 4 (16 صفحة - من 267 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتداعیات برندمجموعه آبیمشتریتداعیاتمشتریانارزشبـه
-
5.
مؤلف : رضایی، حسین ؛ دانایی، حسن ؛ دانشمند، بهناز ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (18 صفحة - من 385 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمنافع و مزایای ارزش ویژه برندمدلهای ارزش ویژه برند
-
6.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمدل آکر
-
7.
مؤلف : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 905 إلی 925 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه
-
8.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 643 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
9.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
10.
مؤلف : سعیدا اردکانی، سعید ؛ جهانبازی، ندا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره جدید - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 107 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتابعاد ارزش ویژه برندنگرش نسبت به تبلیغاتترفیع های پولی و غیر پولی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)