کلمة المفتاح ابعاد ارزش ویژه برند / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
12.
مؤلف : رفیعی، ساغر ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 174 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتارزش ویژه برندعوامل آمیخته بازاریابیابعاد ارزش ویژه برندبرندینگارزش ویژهبازارمشتریتداعی ذهنیترفیعقیمت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)