مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 4 |
مجلة پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 1 |
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 5 |
حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ملی 4 |
-
1.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 536 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
2.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 524 إلی 534 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه مشتریانبرند کوکاکولاارزو برند
-
3.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبر جامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 544 إلی 554 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
4.
مؤلف : دانایی، حسن ؛ قنبرجامی، حمید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (11 صفحة - من 555 إلی 565 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برنددیدگاه مشتریانبرند کوکاکولا
-
5.
مؤلف : رضایی، حسین ؛ دانایی، حسن ؛ دانشمند، بهناز ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (18 صفحة - من 385 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندمنافع و مزایای ارزش ویژه برندمدلهای ارزش ویژه برند
-
6.
مؤلف : میرسپاسی، ناصر ؛ دانایی، حسن ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1385 - شماره 68 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )