-
1.
مؤلف : فیروزان سرنقی، توحید ؛ خجسته، حمید ؛ طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکبخش انرژیماتریس SPACEارزش افزوده شرکت ها
-
2.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ طهماسبی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سفرقصد خریدارزشهای لاکچریتصویر غذانگرش مشتریان
-
3.
مؤلف : فیروزان سرنقی، توحید ؛ طهماسبی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 59 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریقابلیتهای عملیاتیاستراتژی دیجیتالقابلیتهای مدیریتیفرهنگ دیجیتال
-
4.
مؤلف : ذوالقدر، حمید ؛ ذوالقدر، علی ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیبازار داخلیکفش هیدجروش داده بنیادگسترش بازار
-
5.
مؤلف : طهماسبی، داریوش ؛ آقازاده، هاشم ؛ سلیمان زاده، امید ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»تابستان 1398 - شماره 49 التصنيف A+ (Azad University/ISC (23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریعملکردکارآفرینی سازمانیبازاریابی داخلیکارکنانتوسعه کارکنانبانک تجارتسازمانمشتریان
-
6.
مؤلف : طهماسبی، داریوش ؛ دیندار، یاشار ؛ حقیقی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ملیگراییخصومتتمایل به خریدتصویر کشورتصویر کالا
-
7.
مؤلف : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 905 إلی 925 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه