مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة راهبرد(دانشگاه تهران) 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 3 |
-
1.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ قلی پور، رحمت اله ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرکیفیت ادراکشده ١ابعاد کیفیت ادراکشده ٢وفاداری نگرشی ٣وفاداری 5 4رفتاریبیمهوفاداریمشتری
-
2.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
3.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
4.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:راهبرد(دانشگاه تهران)»پاييز 1390 - شماره 6 (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعطراحی کانال توزیععوامل مؤثر بر طراحی کانال توزیعبازارواسطهها
-
5.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات