زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، سید مسلم ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:برندBrandصنعت هتل داریمميزی برندشاخص های مميزی برندهتلمشتریعملکردادراک مشتریتاریخچهمزیت رقابتی
-
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ عالی پور، الهه ؛
(18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابی سبزابزارهای بازاريابی سبزرفتار مصرفکننده سبزتبليغ محيط زيستیبرچسب محيط زيستیبرند محيط زيستیبخشبندی مصرفکننده سبزمحیط زیستمصرفکنندگانمحیط
-
مؤلف : اکبری نژاد، معصومه ؛ قره چه، منیژه ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛
(18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرايیعملکرد صادراتی ادراکیارتباطات خارجیصنايع دستیhandicraftعملکرد صادراتیبازاراطلاعاتفرضیهمدلوابستگی
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
(16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری
-
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ الهیاری، احمد ؛
(16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فناورانهآميخته بازاريابیکيفيت محصول نرم افزاریرضايت مشترینيات رفتاری مشتريانمشتریانرضایت مشتریاننیات رفتاری مشتری
-
مؤلف : اسدی، زهرا ؛ حاجی پور، بهمن ؛
(18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شهرتمشتری مداریمهارتهای ارتباطیتخصصخدمات پرتماسروابط دوستانهاطاعت کردن مشتریمشتریاطاعتبندورامشتریانمدلارائهدهنده خدمت
-
مؤلف : تیموری، هادی ؛ سامی، محسن ؛ حکمت پناه، مسعود ؛
(12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیفروشعوامل مديريتیخدمات نوين بانکیبانک، sales ، bank
-
مؤلف : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
(16 صفحة - من 139 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانو: رضايت مشتریطراحی خدماتطراحی آزمايشات تاگوچیتجزيه و تحليل خاکستریمشتریکارکنانکانوطراحیمشتریانخدماتآزمایش
-
مؤلف : دهقانی سامانی، نسترن ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛
(14 صفحة - من 155 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مدلمشتریصنعت خودرووفاداریLoyaltyشاخص رضايتmodelcustomerرضایت مشتریشاخصشاخص رضایت مشتریرضایت و وفاداری مشتریکیفیتسنجش
-
مؤلف : ترکی، لیلا ؛ رضایی، احمد علی ؛ ناقلی، شکوفه ؛
(12 صفحة - من 169 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:حاشيه بازاريابیرابطه قيمتیتفکيک قيمتیانتقال قيمتapple
-
مؤلف : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 181 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده