زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
(26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
مؤلف : رحیمی، فرج اله ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ قنوات پور، آرزو ؛
(18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد نیروی فروششنود نیروی فروشرفتار فروش انطباقیفروشفروشندهمشتریروش
-
مؤلف : فیض، داود ؛ شعبانی، عاطفه ؛
(24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تمایلات رفتاریبازاریابی رسانة اجتماعیتبلیغات شفاهی (دهانبهدهان)هک رشدهکبازاریابیمشتریکاربرانتبلیغات شفاهی
-
مؤلف : مطهری فریمانی، ناصر ؛ میرنژاد، راضیه ؛ پویا، علیرضا ؛
(26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردسلسله مراتبیهایپرمارکتتحلیل پوششی دادههای موزون سلسلهمراتبیواحدهای ارزیابیشوندة سلسلهمراتبیدپارتمانارزیابیمدلشاخصکاراییفروشگاهتحلیل پوششی دادهها
-
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
(16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
مؤلف : عباسی، عباس ؛ یداللهی، شهربانو ؛ بیگی، جمال ؛
(20 صفحة - من 111 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:دانش زیستمحیطیمحصولات سبزتئوری رفتار برنامهریزیشدهنگرانیهای زیستمحیطیقصد خرید محصولات سبزقصد خریدمحیطمصرفکنندهرفتارنگرانی زیستمحیطیمحیط زیستپژوهش
-
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛ محمودی میمند، محمد ؛
(19 صفحة - من 131 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیجهتگیری های استراتژیکبازارگراییبازاربرندگرایی
-
مؤلف : غریب، ایمان ؛ طلوعی، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ رادفر، رضا ؛
(17 صفحة - من 150 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندیقوانین انجمنیرفتار پویای مشتریانمشتریمشتریانرفتار مشتریرفتار مشتریانبانکشناسایی