حاجی بابایی، حسین/ 5 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 4 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : طاهری مینا، فوزیه ؛ لطیفی، میثم ؛ حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 202 إلی 231 )
-
2.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندعشق به برندترجیح مشترینوستالژی فراخوانده شده
-
3.
مؤلف : جهانیان، مهدی ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ شافعی، رضا ؛ حاجی بابایی، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1392 إلی 1422 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل تمخدمات مخابراتیبازاریابی کلنگربازاریابیبازاربازاریابی رابطه مندارتباطاتشناساییخدمات
-
4.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرویکرد ترکیبیاعتماد به برندعشق به برندتداعی های ناشی از برندعشقمشتریرضایتاعتمادپژوهشBrandمدلمصرفکننده
-
5.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیتداعیات برندرمانتیسم فردیآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا