زمستان 1395 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : تفرشی مطلق، علیرضا ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛ امیری، مقصود ؛ كاتب مسؤول : الفت، لعیا ؛
(24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین سبززنجیره تامین نابپایداری شرکتیزنجیره تامین ناب- سبزمدیریت پایداری شرکتیزنجیره تـامین
-
مؤلف : دبیری، افشین ؛ قلی پور، آرین ؛ ابویی اردکان، محمد ؛
(28 صفحة - من 29 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:تحقیق هنربنیادپارادایم تفسیری- انتقادیپارادایم پسامدرنابتکارات هنربنیادهنرهـابنیادتحقیقبـاABR
-
مؤلف : شعبانی، اکرم ؛ منصوری محمدآبادی، سلیمان ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ صفری، خلیل ؛
(22 صفحة - من 57 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدمدلسازی معادلات ساختاریمشارکت مشتریپیامدهای بازارمشتریمحصولمشتریانبازاراطلاعاتبـا
-
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ احمدی، محمدمهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛
(24 صفحة - من 79 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:ادراک کارکنان از برند استخدامکنندهادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتریبرند استخدام کننده و رقبای آنارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنانتعهد کارکنان نسبت به برنددانش کارکنان نسبت به برندکارکنانادراک کارکنانبرنـد
-
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
(24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیتداعیات برندرمانتیسم فردیآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا
-
مؤلف : زارع رواسان، احد ؛ اشرفی، امیر ؛ ربیعی ساوجی، سوگل ؛ امانی، معصومه ؛
(25 صفحة - من 127 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریروش حداقل مربعات جزئیسیستم مدیریت یادگیریلذت درک شدهتئوری انتظار-تائیداسـتفادهدانشجویاندرککاربرانبـه