کلمة المفتاح میراث برند / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ غفوری اصل، صهبا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندعشق برندمیراث برنداصالت برنددرگیری برندخودتجانسی برند
-
2.
مؤلف : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 ، الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیعشق به برندترجیح برندSport Marketingمیراث برندbrand preferenceLove the BrandBrand Heritageتجربه خاطرهانگیزNostalgic Experience
-
3.
كاتب مسؤول : کردناییج، اسداله ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ اصغری گودرزی، فاطمه ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 ، ج (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 147 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیهایمیراث برندنوستالژی برنداصالت برندشفافیت برند
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛ بروجردیان، سپیده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:ازخودبیگانگیقصد خریدمیراث برندتمایل به خیالپردازیتمایلات نوستالژینوستالژیقصد خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانتمایلاترز
-
5.
كاتب مسؤول : سعیدا اردکانی، سعید ؛ مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ الحسینی المدرسی، سیدمهدی ؛ دهقانی فیروزآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 329 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندسازیمیراث برندعناصر مقوم میراث برند
-
6.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
7.
مؤلف : فتح اللهی، ثریا ؛ غریب نواز، دکتر نادر ؛ میرابی، دکتر وحیدرضا ؛ كاتب مسؤول : فریدچهر، دکتر الهام ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی مدیریت بازار»بهار 1395 - شماره 2 (28 صفحة - من 2 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدنیت خریدمیراث برندتمایلات نوستالژیکرفتار نوستالژیکشدت نوستالژیک