کلمة المفتاح Sport Marketing / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛ مؤلف : پیرجمادی، سحر ؛ بهادر، حسین ؛ صافی، میلاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیبازاریابی ورزشیفدراسیون کاراتهشایستگی مدیریتینوآوری خدمت
-
2.
مؤلف : مصلحی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:برندینگدادهبنیادجذابیت برندبازاریابی ورزشی
-
3.
مؤلف : الهی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : فتحی، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 206 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگربازاریابی ورزشیرفتار خریدلیگ جهانی والیبالعوامل حضور
-
4.
كاتب مسؤول : شیروانی، طهماسب ؛ مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ فردوسی، محمدحسن ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 15 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:پیامد اقتصادیبازاریابی ورزشینظریه داده بنیادپیامد ساختاری
-
5.
كاتب مسؤول : عبدالملکی، حسین ؛ مؤلف : خلیلی، بهاره ؛ زرسینه، فاطمه ؛ صادقی، مریم ؛ فتحی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (10 صفحة - من 3 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تبعیض جنسیتیبازاریابی ورزشیورزش زﻧﺎنتعصب مذهبی
-
6.
مؤلف : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیعشق به برندترجیح برندSport Marketingمیراث برندbrand preferenceLove the BrandBrand Heritageتجربه خاطرهانگیزNostalgic Experience
-
7.
The effect of the perceived value of hosting sports events on the desire to travel: conceptual model
مؤلف : Berangi، Mohammad Ali ؛ كاتب مسؤول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛
مجلة:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»Autumn 2022, Volume 3 - Number 3 التصنيف C (Azad University (7 صفحة - من 39 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:Sport Marketingtourism marketingKey words: Event Marketing
-
8.
مؤلف : عبدی، کاملیا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1401 - شماره 74 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 251 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوالیبالبازاریابی ورزشیرویداد ورزشیباشگاه ورزشی
-
9.
مؤلف : صادقی، شهره ؛ سجادی، سید نصراللّه ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»پاییز 1401 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 375 إلی 393 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزش حرفهای زنانورزش زنان مسلمانبازاریابی ورزشیشناسایی موانعورزشزنانمانعورزش زنانورزش بانوان
-
10.
مؤلف : اسمعیلی مهیاری، مصطفی ؛ نورمندی پور، وحید ؛ كاتب مسؤول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1401 - شماره 9 (27 صفحة - من 117 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبازاریابی رسانه اجتماعیاسپانسرشیپمطالعه علم سنجی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- ج (6 مقالة)
- د (4 مقالة)