کلمة المفتاح brand preference / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پیرجمادی، سحر ؛ همتی عفیف، علی ؛ دژآهنگ، منوچهر ؛ كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 ، الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 159 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیعشق به برندترجیح برندSport Marketingمیراث برندbrand preferenceLove the BrandBrand Heritageتجربه خاطرهانگیزNostalgic Experience
-
2.
كاتب مسؤول : قیصری، خاطره ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عوامل استراتژیکعوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتری
-
3.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ كاتب مسؤول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
4.
كاتب مسؤول : براخاص، حسین ؛ مؤلف : همتی نژاد، مهرعلی ؛ ایزانلو، زهره ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (25 صفحة - من 26 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزترجیح برندنیات رفتاریمصرف کنندگان ورزشی
-
5.
مؤلف : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 ، ج (Ministry of Science (35 صفحة - من 109 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:حسادت برندعشق برندوفاداریترجیح برنددرگیری برند مصرفکننده
-
6.
كاتب مسؤول : میرجوادی، سید محمد ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1398- شماره 39 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 121 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مصرفکنندهترجیح برندوابستگی به برندارزشآفرینی برندمشتریارزش آفرینیکدگذاریوابستگیمشتریانبرند گراییبرندگراییپژوهش
-
7.
مؤلف : سرخيل، حامد ؛ سالاری، آناهیتا ؛ فرید چهر، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 1006 إلی 1024 )
الکلمات المفتاحية:اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ
-
8.
مؤلف : حیدر زاده، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : رئیس روحانی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:عوامل جمعیت شناختیترجیح برندتمایل به خریدمصرف تجملیدرک از برند لوکستصویر ذهنی از کشور خاستگاه
-
9.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)