کلمة المفتاح درگیری برند مصرف کننده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
2.
مؤلف : موجودی، امین ؛ نیکومرام، هاشم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1398 - شماره 6 ، ج (Ministry of Science (35 صفحة - من 109 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریترجیح برندحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرفکننده
-
3.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ موجودی، امین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 143 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریتبلیغات شفاهیدرگیری ذهنیحسادت برندعشق برنددرگیری برند مصرف کننده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |