کلمة المفتاح تاثیر برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1398 - شماره 61 ISC (15 صفحة - من 193 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:صفات اخلاقیکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد به برندتاثیر برند
-
2.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ خزائی پول، جواد ؛ امانی، مجتبی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1392 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برنداعتماد برندترجیح برندتاثیر برندوفاداری نسبت به برندشخصیتوفاداریاعتمادترجیحمصرفکنندهپژوهشمشتریفرضیهها