کلمة المفتاح قصد خرید مجدد مشتریان / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضاییان، محیا ؛ كاتب مسؤول : عسگری، محمد هادی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندبازاریابی اخلاقیارزش ویژه مارک تجاریقصد خرید مجدد مصرف کنندهقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالا
-
2.
كاتب مسؤول : مظهری، زهرا ؛ مؤلف : عزتی، نسیم ؛ جعفری باغنی، پوران ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 43 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعشق به برندپوشاک ورزشیقصد مراجعه مجددبسته بندیقصد خرید مجدد مشتریانصنعت پوشاک ورزشیعشقمدلمحصولات
-
3.
كاتب مسؤول : عزتی، نسیم ؛ مؤلف : مظهری، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 42 (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددارزش ویژه برندوفاداری برندهویت برندکفش های ورزشیقصد خرید مجدد مشتریانمشتریهویتارزش ویژهوفاداری
-
4.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ كاتب مسؤول : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 259 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددترجیح برنداینستاگرامرفتار خلق ارزش مشترکمشتریمشتریانترجیحقصد خرید مجدد مشتریاناطلاعات
-
5.
مؤلف : پارسا شریف، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:عدالت توزیعیعدالت تعاملیقصد خرید مجددارزش ویژه برندعدالتمشتریقصد خرید مجدد مشتریانارزش ویژهمشتریانکارکنان
-
6.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری