کلمة المفتاح ابعاد برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1401،سال دوم - شماره 7 (20 صفحة - من 18 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادابعاد برندتجهیزات پزشکیتصویر ذهنی برندارزش برند
-
2.
مؤلف : وهابزاده، شادان ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ خشنود قشلاقی، مجتبی ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
3.
مؤلف : رمضان قربانی، جواد ؛ فرزام، پوریا ؛
مجلة:کنکاش مدیریت و حسابداری»زمستان 1400 - شماره 3 (12 صفحة - من 86 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندارزش درک شدهکیفیت درک شدهخشنودیخریداران تلفن همراه برند سامسونگ
-
4.
مؤلف : رضوانی، آرمین ؛ دکامینی، فاطمه ؛ صلواتچی، ندا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ابعاد برندنوآوری سازمانیآگاهی از برندعملکرد برندبازاریابی شبکهایبازاریابیپژوهشمدلپرسشنامهشاخص
-
5.
مؤلف : صمدی، منصور ؛ حاجی پور، بهمن ؛ دهقان، میثم ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:خدماتبرندابعاد برندنگرش به برندقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریارتباطاتمشتریاننام تجاریمدلارتباطات نام تجاری