کلمة المفتاح اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سرخيل، حامد ؛ سالاری، آناهیتا ؛ فرید چهر، الهام ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 1006 إلی 1024 )
الکلمات المفتاحية:اﻧﮕﺎره ﻣﺸﺘﺮی ﺗﺮﺟﯿﺢ ﺑﺮﻧﺪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﮕﺮش ﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎﯾﯽ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |