کلمة المفتاح تبلیغات محیطی / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عسکری زاده، اشرف السادات ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (13 صفحة - من 680 إلی 692 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات شهریآلودگی بصری
-
2.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
3.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ ابراهیم زاده، رضا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (23 صفحة - من 338 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات محیطی فرهنگی و اجتماعیاثربخشی تبلیغات محیطیتبلیغاتاطلاعاتاجتماعیجاذبهفرهنگی
-
4.
كاتب مسؤول : مختاری دهکردی، راضیه ؛ مؤلف : عطارپور، اعظم ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»آبان 1400، سال ششم - شماره 37 (8 صفحة - من 19 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواگرافیک محیطیتبلیغات محیطیپیام های راهنمایی و رانندگیبلاغت بصریپیامتبلیغاتیشهریراهنمایی و رانندگیبیلبورد
-
5.
مؤلف : هاشمی فشارکی، دیبا ؛ اعتباریان، اکبر ؛ قیتانی، البرز ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1400 - شماره 53 (13 صفحة - من 47 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات فرهنگیتبلیغات محیطیاثربخشی تبلیغات
-
6.
مؤلف : هنری، حبیب ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1400- شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 105 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات ورزشیانسجام عناصر ارتباطاتاصول حمایت مالی بازاریابی و ارتباطات
-
7.
كاتب مسؤول : حسینی، سید عماد ؛ مؤلف : برومند، محمدرضا ؛ براتی پور، علی ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 37 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیتبلیغات محیطیلیگ برتر فوتبالتبلیغات در ورزش شرایط مسابقهای
-
8.
كاتب مسؤول : عبداللهی، نازلی ؛ مؤلف : سلطانیفر، محمد ؛ قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 13 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتبلیغات چاپیتبلیغات القاییتبلیغات پخشی و مصرف محصولات فرهنگی
-
9.
كاتب مسؤول : فیضی، زهرا ؛ مؤلف : امید بخش، معصومه ؛ خسروی مراد، لیلا ؛ صابر فرزام، حمید ؛
مجلة:پژوهش نامه سبک زندگی»بهار و تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (حوزه علمیه (21 صفحة - من 29 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیسبک زندگی اسلامیازدواج آساننشاط و شادی داشتنامیدوار بودن
-
10.
مؤلف : شکرابی، نیلوفر ؛ محمودی بختیاری، بهروز ؛ الستی، احمد ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»زمستان 1398 - شماره 80 ISC (10 صفحة - من 91 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کلان شهرتبلیغات محیطیتغییر هویتپرسه زنفضای فیلمیک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)