کلمة المفتاح تبلیغات محیطی / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : اعظم کثیری، آتوسا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی پایدار»پاییز و زمستان 1394، سال سوم - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطینشانهشناسی ساختگرانظام تبلیغات پایدار
-
22.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ شاه منصوری، بیتا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1391 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایتبلیغاتتبلیغات محیطیبرندحقوق ارتباطاتتبلیغات رسانه ایحقوق تبلیغاتنظام نامه اخلاقیتبلیغات چاپیمدل های بومیقوانین تبلیغاتکانون تبلیغاتیهویت فرهنگی تاریخ
-
23.
مؤلف : صداقت، نفیسه ؛
مجلة:رشد آموزش هنر»بهار 1390 - شماره 25 (3 صفحة - من 34 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیگرافیک محیطیمخاطبانشهرهارشدپیام
-
24.
مؤلف : زیبایی، نیره ؛ رضازاده، راضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»بهار 1389 - شماره 1 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:وندالیسممبلمان شهریتبلیغات محیطیسیمای بصریادراک رفتار شهریزیبایی محیطی
-
25.
مؤلف : کفشچیان مقدم، اصغر ؛
مجلة:کتاب ماه هنر»خرداد 1387 - شماره 117 (10 صفحة - من 50 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:نقاشی دیواریتکنولوژی نقاشی دیواریمواد و مصالحفرسکنماتبلیغات محیطیمعماری
-
26.
مؤلف : کفشچیان مقدم، اصغر ؛ رویان، سمیرا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»بهار 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 103 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نقاشی دیواریتبلیغات محیطیتزیینات محیطی نمادیوار نگاریدیوارنگاره های تهران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)