کلمة المفتاح تبلیغات محیطی / (24 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : نادری گرزالدینی، مرجانه ؛ مؤلف : اردیبهشتی، اطلس ؛
مجلة:مطالعات طراحی شهری و پژوهشهای شهری»زمستان 1398، سال دوم - شماره 4 (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﺒﻠﯿﻐﺎتشهربابلﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﺤﯿﻄﯽآﻟﻮدﮔﯽ ﺑﺼﺮی
-
12.
مؤلف : وحدتي، بهرام ؛ عزيزي دميرچي، كرامت ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیبازاریابی حسیبازاریابی چریکی
-
13.
كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ عبدی، حمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطیتصویر برندارزش ویژه برند
-
14.
كاتب مسؤول : نادری گرزالدینی، مرجانه ؛ مؤلف : اردیبهشتی، اطلس ؛
مجلة:شباک»مهر 1398 - شماره 46 ISC (12 صفحة - من 129 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات محیطیآلودگی بصریشهربابل
-
15.
مؤلف : فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛ آقایی، هادی ؛ محمدیاری، زهره ؛
مجلة:سیاست دفاعی»پاییز 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات محیطیدشمن شناسیتبلیغات رسانه ایتبلیغات ویروسیدشـمنرسانهای
-
16.
مؤلف : کربلایی حاجی اوغلی، حسن ؛
مجلة:مدیریت رسانه»خرداد 1395 - شماره 19 (17 صفحة - من 59 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات محيطياستراتژی اقيانوس آبیرشد تقاضابي اثر کردن رقابت
-
17.
مؤلف : ناظری، افسانه ؛ سبحانی فرد، یاسر ؛ اتحادمحکم، سحر ؛
مجلة:پژوهش هنر دانشگاه هنر اصفهان»بهار و تابستان 1395 - شماره 11 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانشرکت تجاریگرافیک محیطیتبلیغات محیطیبیلبوردشرکت تبلیغاتی
-
18.
مؤلف : البرزی، هادی ؛ بهزادمقدم، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت رسانه»فروردین 1395 - شماره 17 (10 صفحة - من 57 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی اقیانوس آبیرشد تقاضابي اثر کردن رقابتتبلیغات محیطي
-
19.
مؤلف : خیری مطلق، عبداله ؛
مجلة:هنر و تمدن شرق»پاییز 1394 - شماره 9 (8 صفحة - من 51 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:نمودمنظر شهرتبليغات محيطيفرانمود
-
20.
كاتب مسؤول : اعظم کثیری، آتوسا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی پایدار»پاییز و زمستان 1394، سال سوم - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات محیطینشانهشناسی ساختگرانظام تبلیغات پایدار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)