کلمة المفتاح تبلیغات ویروسی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1402، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواسلامت اجتماعیمرور سیستماتیکتبلیغات ویروسیغربالگری فازی
-
2.
كاتب مسؤول : بدری آذرین، یعقوب ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ دهقانی، ماهرخ ؛ بهتاج، ایوب ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 367 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیوفاداریبرندتبلیغات ویروسیکالای ورزشی
-
3.
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیتبلیغات ویروسیانواع طنزپیاممصرفکنندگان
-
4.
مؤلف : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکوید 19خردهفروشیهاخردهفروشهای اینترنتیتبلیغات ویروسی
-
5.
كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛ مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ مصلی، مهسا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1400- شماره 125 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 11 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیتبلیغات ویروسینسل سوم تبلیغاتبازاریابی شبکه اجتماعیتبلیغات ارجاعیبازاریابی ارجاعی
-
6.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج الله ؛ شفیعیان، رزمینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:محتوای احساسیتبلیغات ویروسیاعتبار پیامرفتار خرید مصرف کننده
-
7.
مؤلف : حاجی حیدری، نسترن ؛ خانلری، امیر ؛ ریحانی، حمیدرضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1396 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 237 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی ویروسیتبلیغات دهان به دهانتبلیغات ویروسی
-
8.
مؤلف : فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛ آقایی، هادی ؛ محمدیاری، زهره ؛
مجلة:سیاست دفاعی»پاییز 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات محیطیدشمن شناسیتبلیغات رسانه ایتبلیغات ویروسیدشـمنرسانهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- A (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)